Efter SPRINT i SEPE er der traditionen tro tændt op for grillen og klubben sørger også for tempereret vin, øl, sodavand og vand til ingen penge.
Du eller I skal medbringe alt til aftensmaden undtagen salaten.
Jeg tror grillen er klar klokken 18.30.
Vi ses ved klubhuset - vejret afgør om vi spiser uden- eller indenfor.
Med venlig hilsen
Rudolf Sørensen

