Facebook side  

   

Esbjerg Night Trail  

   
   

HURRA, endnu en gang er klubben vinder af 3. division

Søndag havde 30 medlemmer af Orienteringsklubben Esbjerg en herlig dag på Rømø. Sidst tabte vi med få point til Svendborg, men denne gang på Rømø vandt vi klart med 85-63. Ligeledes slog vi sikkert OK West/Ribe. Se løbets resultater her - Og her finder du alle divisionsresultaterne i Danmark.

Dermed genvinder vi 3. division og er nu klar til oprykningsmatch som løbes søndag d. 4. november i Stenderup Nørreskov.
O-service er endnu ikke åben til løbet, men sikkert er det, at vi skal løbe mod henholdsvis Svendborg, samt OK Syd og Fåborg OK.

Matchen d. 4. november bliver svær, men hvis vi kan samle alle aktive (og lidt flere), er jeg overbevist om at vi kommer til at få en herlig og spændende dag i Stenderup Nørreskov.

Sæt et stort kryds i kalenderen, 4. november.

   
   

Støt vores sponsorer  

   

Kommende aktiviteter  

Onsdag d. 17 Jun kl.17:30
Klub sprint - Varde by
Onsdag d. 24 Jun kl.17:30
Sprint - Lunden, Varde
Onsdag d. 1 jul kl.17:30
Sprint - Spamgsbjerghaven
Onsdag d. 8 jul kl.17:30
Ferielukket
Onsdag d. 15 jul kl.17:30
Ferielukket
   

OKE Kalender  

   
Juni 2026
M T O T F L S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
   

Facebook DOF  

   
© Orienteringsklubben Esbjerg