Første afdeling af årets fælles Sommer sprintcup med OK Esbjerg og OK West som vært blev afviklet i går.
Ole Gadsbølle (gentagen medaljetager til DM i sprint) var banelægger, og havde lavet banen, som forbandt Esbjerg by og Byparken Esbjerg smukt og samtidigt udfordrende sammen.
Estimeret løbslængde var ca. 5km og Sebastian Sørensen havde den hurtigste tid med 24,23minutter. Nummer 2 Frederik Hansen lå sølle 14 sekunder efter.
Løbet er at finde på www.o-track.dk og alle resultater her.
Næste sprint er fra Orienteringsklubben Esbjergs klubhus næste onsdag.

