- Skrevet af Rudolf Sørensen
- Kategori: Nyheder
Et dejligt fremmøde og en del snakken blev der til og følgende emner blev nævnt som værende vejen frem for din klub Orienteringsklubben Esbjerg:
a. Revidering af hjemmesiden
b. Revidering af materiale på hjemmesiden
c. Nytegning af Kvaglund og UC Syd området i sprint format
d. Nytegning af Nørreskov i 1:10.000 format
e. Nytegning af SEPE, Vognsbølsparken og Universitetsområdet i sprint format
f. Nytegning af følgende skoler:
i. Boldesager
ii. Vitaskolen
iii. Spangsbjerg
iv. Fourfeldt
g. Indkøb af ny klub overtræksdragt
h. Nytænkning af klubtræning (teknisk træning)
Nu har vi snakket, og på mandag er der bestyrelsesmøde, hvor ovenstående emner vil blive drøftet, og jeg håber, at umiddelbart efter vi er færdig med at snakke, at kunne sætte noget handling bagved emnerne.
Det bliver en spændende proces vi skal igennem, men tro endelig ikke at handlingen kun skal foregå i bestyrelsen..
Skulle ovenstående give anledning til spørgsmål eller kommentarer så tøv ikke.
Med venlig hilsen
Rudolf Sørensen
Formand for Orienteringsklubben Esbjerg
- Skrevet af Rudolf Sørensen
- Kategori: Nyheder
Korte vigtige meddelser....
Træningsløbet på onsdag er flyttet fra Vrøgum til Nørreskoven.
Indkaldelse til debatmøde tirsdag den 2. oktober kl. 19.00
Tit har vi brugt Generalforsamlingen til en debat omkring, hvorhen vores klub skal og hvordan vi skal løse tidens og fremtidens opgaver.
Denne aften vil kun have fokus på dette, så kom forbi og lad os sammen drøfte vejen.
Tilmelding er nødvendigt og bestyrelsen har aftalt, at ved for få tilmeldte aflyses der. Tilmelding til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller på facebook.
Der vil blive serveret lidt vådt og sødt til ganen.
Mødestedet er klubhuset.
På bestyrelsens vegne
Rudolf Sørensen
- Skrevet af Rudolf Sørensen
- Kategori: Nyheder
Så har I 3 uger til at pudse formen af, for nu skal der fordeles pokaler.....
Klubben har 4 mesterskabs-events:
- sprint-distancen
- lang-distancen
- ultralang-distancen
- og natløb
Men kun lang-distancen giver pokaler i skabet, resten er ære og håneret, og nu hvor jeg skriver dette her, kommer jeg med det samme til at tænke på post 9 til natløbet i Marbæk. En post og væk var det mesterskab og den samlede sejr i Vintercuppen.
Årets slag kommer til at foregå i Ho plantage onsdag den 29. august med start fra kl. 17.30 - vi var 17 sidste år i Kærgården. Det bør vi kunne gøre bedre.
Mere info om banelængde og klasser følger.
Med venlig o-hilsen
Rudolf Sørensen
- Skrevet af Rudolf Sørensen
- Kategori: Nyheder
Har du en gammel løbedragt, enten temmelig hullet eller gammelt design, så kan der spares penge ved de næste 2 træningsløb i Nørreskoven, hvor der er 25% rabat på alt løbstøj.
Hilsen Bestyrelsen.
- Skrevet af Rudolf Sørensen
- Kategori: Nyheder
Til alle medlemmerne.
I den kommende tid vil jeg starte med gennemgå nogle emner / områder på Facebook.
Jeg vil dog gerne her på hjemmesiden forklare mit valg af netop Facebook - nu har jeg været formand for klubben i næsten 10 år, og i den tid har der været afholdt mange møder med forskelligt indhold. Der har ikke været den voldsomme store fremmøde, og det er derfor mit håb, at netop Facebook kan nå flere af klubbens medlemmer. For alle meninger tæller.
Ulempen ved brugen af Facebook er så modsat, at ikke alle er på Facebook, og det er et valg jeg ikke vil blande mig i, og derfor vil jeg senere på efteråret indkalde til et klubmøde, hvor jeg vil prøve at trække de væsentligste ting frem.
Mit håb er nu at alle deltager aktiv i dialogen, og aktiv tager stilling til emnerne.
Med venlig hilsen
Rudolf Sørensen
- Skrevet af Rudolf Sørensen
- Kategori: Nyheder
En stor event-aften er ved at tage form. I samarbejde med Esbjerg Festuge er Sport og Event Park Esbjerg i færd med at lave et event, hvor alle foreninger med tilknytning til Gl. Vardevej er inviteret.
Igår sad jeg til møde med tennisklubben, herre- og damehåndbold, Esbjerg Ishockey og atletikklubben, hvor SEPE kort præsenterede deres oplæg med dette event. SEPE står for alt markedsføring og alle tilladelser mm. Klubberne skal (selvfølgelig) stå for deres eget indslag under dette event.
Datoen er den 14. august med starttid klokken 16 - ingen ved, hvor mange der vil komme, men målgruppen er børn og unge, OG dem kunne vi godt bruge nogle af. Så sæt et STORT X i kalenderen ud for denne dato.
Med venlig hilsen
Rudolf Sørensen

